Eh! ne m'insulte pas! Moi, je n'ais pas utiliser google! Grrr! Haha.Bonjour![]()
Nice try
![]()
![]()
You all made me laugh a lot and congratz for your knowledges in our language (google traduction ...)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Eh! ne m'insulte pas! Moi, je n'ais pas utiliser google! Grrr! Haha.Bonjour![]()
Nice try
![]()
![]()
You all made me laugh a lot and congratz for your knowledges in our language (google traduction ...)
Oui! Selon me, je (never) n'ais pas utiliser une translator. C'est (incorrect).Eh! ne m'insulte pas! Moi, je n'ais pas utiliser google! Grrr! Haha.Bonjour![]()
Nice try
![]()
![]()
you dont need a translator to know what hello is in french...Bonjour![]()
Nice try
![]()
![]()
Huh viktor, i was talking about other posts ... And jokingyou dont need a translator to know what hello is in french...Bonjour![]()
Nice try
![]()
![]()
Ha! I understood it all lol but I'm just going to answer in english.Salut tout le monde,
Je viens de télécharger le Celtic Heroes sur mon iPad. Je cherche de l'aide francophone ou/et une guilde. Que me conseillez-vous comme serveur où il y a le plus de français?
J'ai déjà une petite expérience dans l'univers du MMO (Order & Chaos, Star Legends...)
A bientôt
==========================================
Hi all!
I've downloaded Celtic Heroes on my iPad (third generation). I need some help (french or other so) or a clan. What are the best server game where I can find most people who's speak Moliere's language?
I've played many many MMO's game like Order & Chaos (but I don't want to paid something for GameLoft)
Sorry for my english but I don't want to use Google Translate ^^
Bye Bye
hey man, pas besoin d'être grossier envers Xell. Je veux dire vraiment "Je te hais" est une sorte de dire ...je vous hais!
Moi, je parle un peut français... J'ai appris cette langue quand j'avais 7 ans mais j'ai oublier beaucoup.
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests